Obilazni put 87, Smederevo

Posebne pogodnosti za pravna lica sa VP nalogom

Saobraznost

Saobraznost proizvoda odnosi se na obavezu prodavca da proizvod bude u skladu sa ugovorom o prodaji. To znači da proizvod mora biti u skladu sa opisom koji je dat na internet stranici ili drugom mestu gde je proizvod ponuđen na prodaju. Proizvod takođe mora imati odgovarajuć kvalitetu i biti pogodan za svrhu za koju je namenjen.

King parts ne garantuje da su svi navedeni podaci u vezi proizvoda niti slike 100% tačni, kompletni, pouzdani i bez grešaka.

Potrošač ima pravo da reklamira proizvod ukoliko ne zadovoljava uslove saobraznosti ili ako ima neki nedostatak. Reklamaciju je potrebno podneti prodavcu u određenom roku koji zakon propisuje.

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (u daljem tekstu: Zakon) "King parts" odgovara za nesaobraznost robe koju prodaje u periodu od 2 (dve) godine od datuma Vaše kupovine. Zakonska odgovornost "King parts-a" ne postoji ako isporučena roba:

1.odgovara opisu koji je dao prodavac i ako ima svojstva robe koju je prodavac pokazao potrošaču kao uzorak ili model.
2.ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata prodavcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora.
3.ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste.
4.po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane prodavca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno putem oglasa ili na ambalaži robe.

Postupak reklamacije

Kupac reklamaciju na Proizvod upućuje u pisanoj formi putem email-a, najkasnije u roku do 8 dana od datuma isporuke porudžbine. Obaveza je Kupca da u zahtevu za reklamciju navede broj transakcije i broj računa.

Prodavac je dužan da omogući potrošaču jednostavan postupak za podnošenje reklamacije. To može uključivati kontaktiranje prodavca putem e-pošte, telefona ili online obrasca za reklamacije.

Kompanija King parts je maksimalno posvećena kupcima i njihovom zadovoljstvu. Zato ćemo učiniti sve što je u našoj moći da Vam iskustvo kupovine u King parts-u učinimo što prijatnijim. Želimo da kupljeni proizvodi do Vas stignu bez oštećenja bilo koje vrste i da ih dugo koristite. Kako bi to bilo moguće, transport uređaja do naših magacina, kao i njihovo skladištenje, obavlja se isključivo u skladu sa preporukama i propisima proizvođača.Kupac ima pravo na reklamaciju u skladu sa odredbama Pravilnika o postupku i načinu rešavanja reklamacija kupca na robu.

Prodavac će na upućen zahtev odgovoriti saglasno zakonski definisanim rokovima, tako što će Kupcu dostaviti reklamacioni list putem email-a.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija prihvaćena, "King parts" vraća potrošaču. Potrošač je dužan da svoj proizvod preuzme ili omogući njegovo dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena i spremna za preuzimanje/isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu ‘’King parts-a’’, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa (“Sl. glasnik RS”, br. 115/2005 – dr. zakon).

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane "King parts-a", potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja proizvodom i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

"King parts" će rado izaći u susret potrošačima i pomoći im oko informacija o servisima posle isteka zakonskog perioda saobraznosti.

King Parts

 

Radno vreme

Maloprodaja

Radnim danima: 08:00 - 17:00
Subota: 08:00 - 15:00

Veleprodaja

Radnim danima: 08:00 - 17:00
Subota: 08:00 - 15:00

Informacije

Sve prikazane cene su sa uključenim PDV-om.